Semestertider medför att vi har lägre bemanning på vårt kontor, förvaltningsavdelningen och i kundservice. Bland andra har vi färre bovärdar på plats i juli och augusti
Du kan fortfarande anmäla fel dygnet runt på Mina sidor men mindre fel kan dröja lite längre när många bovärdar har semester. Exempel på mindre fel är till exempel att en skåplucka är lös eller att ett fönster är svåröppnat. Vänta om möjligt med att felanmäla de små felen till slutet av augusti då vi närmar oss full bemanning igen.
Kundservice har ändrade öppettider juni, juli och augusti
Kundservice har lunchstängt mellan 12.00-13.00, från 15 juni till 15 augusti.
Våra ordinarie och avvikande öppettider hittar du på sidan Kontakta oss. Här ser du också kontaktuppgifter till våra avdelningar.
Ställ din fråga i vårt frågeforum
I vårt frågeforum Frågor och svar hittar du de vanligaste frågorna från våra hyresgäster. Finns inte svaret på din fråga redan kan du ställa den till oss där så svarar vi så snabbt vi kan, oftast inom en arbetsdag.
Fler nyheter
Sandsopning i Signalistens områden
Nu börjar sandsopning av alla Signalistens områden. När vi sopar kommer det att låta en del och vi ber om överseende med det. Tänk på att flytta din b...
Hyror i Råsunda fastställda
Hyresgästföreningen och Signalisten har kommit överens om att hyran fastställs till à contohyresnivå från och med 2024-01-01.Därmed är bruksvärderinge...
Signalisten deltar i "Tillsammans för klimatet"
Den 18–24 mars deltar Signalisten i Solna stads kampanj "Tillsammans för klimatet". Kampanjen ska lära oss hur vi minskar våra utsläpp av växthusgaser.