Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att vi ska kunna säkerställa att tjänsterna fungerar som de ska och för att få anonym mätstatistik. Du kan läsa mer om vår användning av cookies på Om kakor.

Tom lägenhet vid hembesök

Publicerad 18 mars 2021

Bild på huvudkontor, någon cyklar förbi

Med anledning av de strängare rekommendationerna som Folkhälsomyndigheten kommit med har vi tagit ytterligare åtgärder i samband med besök hos våra hyresgäster vid felanmälan. Vi kommer från och med nu endast att genomföra besök i tom lägenhet. Inför planerat besök behöver du därför lämna din lägenhet och hänga nyckeln i tub. Gäller under hela besöket i lägenheten. Detta är för både din och vår personals säkerhet.

Vi ber dig också, som tidigare, att inte besöka vårt kundcenter om det inte är absolut nödvändigt. Många ärenden kan du hantera digitalt hos oss och därmed undvika att möta oss direkt. Felanmälningar gör du enkelt via vår webbtjänst och vi svarar på telefon och e-post om du har frågor. Du kan kontakta vår kundservice på telefonnummer: 08-705 22 00, eller e-post: kundservice@signalisten.se.

Ovanstående gäller från och med nu, förutsatt att inga nya restriktioner kommer att gälla, i så fall meddelar vi det.

Tack för din förståelse.

Frågor och svar