Med anledning av de strängare rekommendationerna som Folkhälsomyndigheten kommit med har vi tagit ytterligare åtgärder i samband med besök hos våra hyresgäster vid felanmälan. Vi kommer från och med nu endast att genomföra besök i tom lägenhet. Inför planerat besök behöver du därför lämna din lägenhet och hänga nyckeln i tub. Gäller under hela besöket i lägenheten. Detta är för både din och vår personals säkerhet.
Vi ber dig också, som tidigare, att inte besöka vårt kundcenter om det inte är absolut nödvändigt. Många ärenden kan du hantera digitalt hos oss och därmed undvika att möta oss direkt. Felanmälningar gör du enkelt via vår webbtjänst och vi svarar på telefon och e-post om du har frågor. Du kan kontakta vår kundservice på telefonnummer: 08-705 22 00, eller e-post: kundservice@signalisten.se.
Ovanstående gäller från och med nu, förutsatt att inga nya restriktioner kommer att gälla, i så fall meddelar vi det.
Tack för din förståelse.
Fler nyheter
Sandsopning i Signalistens områden
Nu börjar sandsopning av alla Signalistens områden. När vi sopar kommer det att låta en del och vi ber om överseende med det. Tänk på att flytta din b...
Hyror i Råsunda fastställda
Hyresgästföreningen och Signalisten har kommit överens om att hyran fastställs till à contohyresnivå från och med 2024-01-01.Därmed är bruksvärderinge...
Signalisten deltar i "Tillsammans för klimatet"
Den 18–24 mars deltar Signalisten i Solna stads kampanj "Tillsammans för klimatet". Kampanjen ska lära oss hur vi minskar våra utsläpp av växthusgaser.