Bergstigen - insamling av radondosor 23 mars
På uppdrag av Signalisten/Solnabostäder utför Reglyr AB radonmätning i ett antal lägenheter vid Bergstigen 5-9 och 8-14.
Nu är det dags att samla in de två radondosorna som legat utplacerade i er
lägenhet i minst 2 månader. Dosorna kommer att skickas till analysföretaget Radonova för analys av radonhalt.
Vi kommer att samla in radondosorna måndag den 23 mars.
Med anledning av Coronavirusets smittspridning Sverige:
Som en försiktighetsåtgärd och av hänsyn till alla berörda hyresgäster är vi mycket tacksamma om ni har möjlighet att lägga båda dosorna i en påse och hänga dem på dörrhandtaget måndag den 23 mars, senast kl. 09.00.
Stort tack på förhand!
Vid frågor, vänligen kontakta
Karl Stolk
Reglyr AB
Mobil: 070-568 67 67
Via Maleon AB
Med vänlig hälsning
Förvaltningsavdelningen
Fler nyheter

Upprustning av planteringar intill Erik Sandbergs gata
Under vecka 24 kommer Signalisten att påbörja upprustningen av planteringarna intill Erik Sandbergs Gata 24–52. Arbetet uppskattas hålla på mellan 8 j...

Välkommen till familjefestivalen i Bagartorp!
Lördagen den 23 maj är det dags för familjefestivalen i Bagartorp – och Signalisten är på plats för tredje året i rad!Festivalen projektleds av Solna ...

Digital hjälp för seniorer i Råsunda – välkommen på träff den 23 april
Borådet i Råsunda bjuder in seniorer (65+) till en lärorik och trevlig eftermiddag med fokus på digital teknik.Torsdagen den 23 april klockan 14.00 ko...