Hoppa till huvudinnehåll

Vi använder kakor (cookies) för att förbättra funktionaliteten på våra webbplatser, för att säkerställa att våra webbtjänster fungerar som de ska och för att få anonym mätstatistik. Du kan läsa mer om vår användning av kakor på webbsidan Om kakor

Kontakta oss

E-post: kundservice@signalisten.se

Serviceärende: Här kan du anmäla serviceärende dygnet runt
Är du inte redan inloggad på Mina sidor när du klickar på länken leds du till inloggningssidan innan du kan göra ett serviceärende.

Besöks- och telefontid

måndag–torsdag: 8.00–15.30, lunchstängt 11.30–12.30

fredag: 8.00–14.00, lunchstängt 11.30–12.30

Inflyttningsdagar

Den 1:a i månaden 8.00–18.00 eller till 16.00 om den 1:a är en fredag.

Den 16:e i månaden 8.00–15.30 eller till 14.00 om den 16:e är en fredag.

Är den 1:a eller 16:e en röd dag eller helg så gäller närmaste vardag efter.

I juni, juli och augusti har vi ordinarie öppettider och ej förlängda öppettider på inflyttningsdagar.

Hyresfrågor bostäder

Har du frågor om hyresinbetalning, lägenhetsbyte, andrahandsuthyrning, uppsägning, eller andra frågor om ditt kontrakt är du välkommen att kontakta våra hyresadministratörer.

måndag–fredag: 10.00–11.30

Telefon: 08-705 22 00

E-post: marknad@signalisten.se

Frågor om parkering och garage

Har du frågor om lediga parkeringsplatser och garage, uppsägning eller andra frågor gällande ditt parkeringskontrakt är du välkommen att kontakta våra hyresadministratörer på parkeringsavdelningen.

måndag–fredag: 10.00–11.30

Telefon: 08-705 22 00

E-post: marknad@signalisten.se

Frågor om verksamhetslokaler

Har du frågor om lediga lokaler, överlåtelse, uppsägning samt andra frågor gällande ert hyreskontrakt för lokal är du välkommen att kontakta ansvarig för verksamhetsuthyrning.

måndag–torsdag: 8.00–15.30, fredag: 8.00–14.00

Telefon: 08-705 22 00

E-post: thobias.leidenfors@signalisten.se

Akuta fel i hus och lägenheter när kontoret är stängt

Kontakta vår jour om det inträffar något akut när vi har stängt och som bör åtgärdas snabbt. Det kan till exempel handla om att hissen fastnar eller att du får översvämning i ditt badrum. Rapid Säkerhet har hand om våra jourärenden. 

Telefon: 08-705 00 29

Störningsjour

Vid störningar efter klockan 22.00 och där du och den som stör inte lyckas lösa situationen själva, kontaktar du störningsjouren. Rapid Säkerhet har hand om våra störningsärenden.

Telefon: 08-705 00 29

Vid pågående brott eller misstanke om brott, som misshandel eller liknande, kontaktar du Polisen via SOS Alarm på telefonnummer 112.

Problem eller frågor om webbplatsen

Vi vill att så många som möjligt ska kunna använda webbplatsen. Om visst innehåll från Signalistens webbplats inte är tillgängligt för dig, får du gärna meddela oss på följande sätt:

Kontaktuppgifter till entreprenörer