
Semestertider medför att vi har lägre bemanning på vårt kontor, förvaltningsavdelningen och i kundservice. Bland andra har vi färre bovärdar på plats i juli och augusti
Du kan fortfarande anmäla fel dygnet runt på Mina sidor men mindre fel kan dröja lite längre när många bovärdar har semester. Exempel på mindre fel är till exempel att en skåplucka är lös eller att ett fönster är svåröppnat. Vänta om möjligt med att felanmäla de små felen till slutet av augusti då vi närmar oss full bemanning igen.
Kundservice har ändrade öppettider juni, juli och augusti
Kundservice har lunchstängt mellan 12.00-13.00, från 15 juni till 15 augusti.
Våra ordinarie och avvikande öppettider hittar du på sidan Kontakta oss. Här ser du också kontaktuppgifter till våra avdelningar.
Ställ din fråga i vårt frågeforum
I vårt frågeforum Frågor och svar hittar du de vanligaste frågorna från våra hyresgäster. Finns inte svaret på din fråga redan kan du ställa den till oss där så svarar vi så snabbt vi kan, oftast inom en arbetsdag.
Fler nyheter

Julmys med trygghet – så skyddar du dig mot brand
Julen är en tid för gemenskap, värme och traditioner — men den innebär också ökade brandrisker. Fler levande ljus, fler personer hemma och mer matlagn...

Bedrägeriförsök mot äldre
Det förekommer att bedragare försöker lura äldre personer via telefon, SMS eller genom att utge sig för att komma från en hyresvärd eller myndighet. F...

Hyrorna för år 2026 är klara
Nu har årets hyresförhandlingar mellan Signalisten och Hyresgästföreningen avslutats. Hyreshöjningen blir 3,25 % från den 1 januari 2026.Vid frågor ko...