Nya rekommendationer pga corona: kontakta oss digitalt

Med anledning av de strängare rekommendationerna som Folkhälsomyndigheten kommit med ber vi dig att inte besöka vårt kundcenter om det inte är absolut nödvändigt.
För att bromsa de lokala utbrotten av corona minskar vi de personliga mötena. Många ärenden kan du hantera digitalt hos oss och därmed undvika att möta oss direkt. Felanmälningar gör du enkelt via vår webbtjänst och vi svarar på telefon och e-post om du har frågor.
Du kan kontakta vår kundservice på telefonnummer: 08-705 22 00, eller e-post: kundservice@signalisten.se.
Felanmälan fungerar som vanligt
Vi tar fortfarande emot felanmälningar som kommer in från våra hyresgäster. När vi bokar in tid för kontroll eller åtgärd av felet ställer vi kontrollfrågor för att säkerställa att det är säkert att göra ett hembesök.
Vi uppmanar fortfarande våra hyresgäster att inte vara hemma under tiden vi arbetar i lägenheten. Det är för både din och vår personals säkerhet.
Ovanstående gäller under november och december förutsatt att inga nya restriktioner kommer att gälla, i så fall meddelar vi det.
Tack för din förståelse.
Fler nyheter

Julmys med trygghet – så skyddar du dig mot brand
Julen är en tid för gemenskap, värme och traditioner — men den innebär också ökade brandrisker. Fler levande ljus, fler personer hemma och mer matlagn...

Bedrägeriförsök mot äldre
Det förekommer att bedragare försöker lura äldre personer via telefon, SMS eller genom att utge sig för att komma från en hyresvärd eller myndighet. F...

Hyrorna för år 2026 är klara
Nu har årets hyresförhandlingar mellan Signalisten och Hyresgästföreningen avslutats. Hyreshöjningen blir 3,25 % från den 1 januari 2026.Vid frågor ko...