Nya rekommendationer pga corona: kontakta oss digitalt
Med anledning av de strängare rekommendationerna som Folkhälsomyndigheten kommit med ber vi dig att inte besöka vårt kundcenter om det inte är absolut nödvändigt.
För att bromsa de lokala utbrotten av corona minskar vi de personliga mötena. Många ärenden kan du hantera digitalt hos oss och därmed undvika att möta oss direkt. Felanmälningar gör du enkelt via vår webbtjänst och vi svarar på telefon och e-post om du har frågor.
Du kan kontakta vår kundservice på telefonnummer: 08-705 22 00, eller e-post: kundservice@signalisten.se.
Felanmälan fungerar som vanligt
Vi tar fortfarande emot felanmälningar som kommer in från våra hyresgäster. När vi bokar in tid för kontroll eller åtgärd av felet ställer vi kontrollfrågor för att säkerställa att det är säkert att göra ett hembesök.
Vi uppmanar fortfarande våra hyresgäster att inte vara hemma under tiden vi arbetar i lägenheten. Det är för både din och vår personals säkerhet.
Ovanstående gäller under november och december förutsatt att inga nya restriktioner kommer att gälla, i så fall meddelar vi det.
Tack för din förståelse.
Fler nyheter
Sommarnumret av Signalen
Nu är sommarens nummer av tidningen Signalen på väg till alla hyresgäster. I det här numret kan du bland annat läsa om tanken bakom Signalistens utemiljö, få tips på hur du blir en riktig drömgranne i sommar och träffa Magnus Bredstedt, en av Signalistens bovärdar.
Renovering av alla fem höghus i Bagartorp kan påbörjas
Beslut från Svea hovrätt innebär att Signalisten nu kan påbörja planering inför renovering av samtliga fem fastigheter på Bagartorpsringen. Renovering...
Sommarhäng på Hagalunds torg
På måndag den 17 juni startar sommarhäng på Hagalunds torg. Under vecka 25 och 26 arrangerar Platssamverkan Hagalund, där Signalisten ingår, flera roliga aktiviteter för alla åldrar.