Nya rekommendationer pga corona: kontakta oss digitalt
Med anledning av de strängare rekommendationerna som Folkhälsomyndigheten kommit med ber vi dig att inte besöka vårt kundcenter om det inte är absolut nödvändigt.
För att bromsa de lokala utbrotten av corona minskar vi de personliga mötena. Många ärenden kan du hantera digitalt hos oss och därmed undvika att möta oss direkt. Felanmälningar gör du enkelt via vår webbtjänst och vi svarar på telefon och e-post om du har frågor.
Du kan kontakta vår kundservice på telefonnummer: 08-705 22 00, eller e-post: kundservice@signalisten.se.
Felanmälan fungerar som vanligt
Vi tar fortfarande emot felanmälningar som kommer in från våra hyresgäster. När vi bokar in tid för kontroll eller åtgärd av felet ställer vi kontrollfrågor för att säkerställa att det är säkert att göra ett hembesök.
Vi uppmanar fortfarande våra hyresgäster att inte vara hemma under tiden vi arbetar i lägenheten. Det är för både din och vår personals säkerhet.
Ovanstående gäller under november och december förutsatt att inga nya restriktioner kommer att gälla, i så fall meddelar vi det.
Tack för din förståelse.
Fler nyheter
Sandsopning i Signalistens områden
Nu börjar sandsopning av alla Signalistens områden. När vi sopar kommer det att låta en del och vi ber om överseende med det. Tänk på att flytta din b...
Hyror i Råsunda fastställda
Hyresgästföreningen och Signalisten har kommit överens om att hyran fastställs till à contohyresnivå från och med 2024-01-01.Därmed är bruksvärderinge...
Signalisten deltar i "Tillsammans för klimatet"
Den 18–24 mars deltar Signalisten i Solna stads kampanj "Tillsammans för klimatet". Kampanjen ska lära oss hur vi minskar våra utsläpp av växthusgaser.