
Med anledning av de strängare rekommendationerna som Folkhälsomyndigheten kommit med har vi tagit ytterligare åtgärder i samband med besök hos våra hyresgäster vid felanmälan. Vi kommer från och med nu endast att genomföra besök i tom lägenhet. Inför planerat besök behöver du därför lämna din lägenhet och hänga nyckeln i tub. Gäller under hela besöket i lägenheten. Detta är för både din och vår personals säkerhet.
Vi ber dig också, som tidigare, att inte besöka vårt kundcenter om det inte är absolut nödvändigt. Många ärenden kan du hantera digitalt hos oss och därmed undvika att möta oss direkt. Felanmälningar gör du enkelt via vår webbtjänst och vi svarar på telefon och e-post om du har frågor. Du kan kontakta vår kundservice på telefonnummer: 08-705 22 00, eller e-post: kundservice@signalisten.se.
Ovanstående gäller från och med nu, förutsatt att inga nya restriktioner kommer att gälla, i så fall meddelar vi det.
Tack för din förståelse.
Fler nyheter

Bedrägeriförsök mot äldre
Det förekommer att bedragare försöker lura äldre personer via telefon, SMS eller genom att utge sig för att komma från en hyresvärd eller myndighet. F...

Hyrorna för år 2026 är klara
Nu har årets hyresförhandlingar mellan Signalisten och Hyresgästföreningen avslutats. Hyreshöjningen blir 3,25 % från den 1 januari 2026.Vid frågor ko...

Nytt nummer av tidningen Signalen
Nu är årets sista nummer av tidningen Signalen på väg till Signalistens hyresgäster. Här kan du läsa om hur vi arbetar med värme och ventilation, få t...