Hoppa till huvudinnehåll

Vi använder kakor (cookies) för att förbättra funktionaliteten på våra webbplatser, för att säkerställa att våra webbtjänster fungerar som de ska och för att få anonym mätstatistik. Du kan läsa mer om vår användning av kakor på webbsidan Om kakor

Vår organisation

Signalistens organisation är indelad i fyra avdelningar:

  • Utvecklingsavdelningen ansvarar för frågor om lön, personal, arkiv- och dokumenthantering, IT-frågor, upphandling, hållbarhet/kvalitet och kommunikation
  • Ekonomiavdelningen har hand om ekonomi- och finansfrågor
  • Fastighetsavdelningen arbetar med förvaltning och underhåll av våra fastigheter, teknisk drift samt projekt vid ny- och ombyggnationer
  • Marknadsavdelningen förmedlar bostäder och ansvarar för uthyrning av lokaler och parkeringsplatser. I avdelningen ingår även Kundservice som ansvarar för inkommande frågor via telefon och mejl och besök i vårt kundcenter. Avdelningen ansvarar också för hyresadministrativa frågor och bedriver kundvårdande aktiviteter

Signalistens stadgar (PDF)

Organisationsschema (PDF)

Frågor och svar