Resultat av hyresgästundersökning 2020 - Huvudsta
Nu har vi sammanställt resultatet av årets hyresgästundersökning som skickades ut innan sommaren. Vi är glada att se att kundnöjdheten har ökat sedan senaste mätningen (2018) och att de satsningar vi gjort utifrån era tidigare svar nu gett resultat.
I Huvudsta svarade 77 % på årets enkät och av dessa svarade 87 % att de trivs hos Signalisten. 82 % är nöjda med bemötandet de får i kontakten med oss.
Vi ser också att 93 % känner sig nöjda med tryggheten men att vi behöver se över belysningen runt fastigheten och på gården.
Resultatet från undersökningen är väldigt värdefullt för oss och gör att vi bättre ser var våra ansträngningar behövs och gör mest nytta. Tack alla ni som svarat på enkäten och hjälper oss att skapa ett bättre boende!
Läs mer om vår kundundersökning på www.signalisten.se.
Med vänlig hälsning
Förvaltningsavdelningen
Fler nyheter
Justering av parkeringstaxor
Sedan den 1 januari 2024 gäller nya taxor och avgifter för parkering. Vi har justerat parkeringstaxorna i linje med Solna stads taxor för 2024.De nya ...
Ny leverantör av lokalvård
Den 1 februari byter Signalisten leverantör av lokalvård i alla Signalistens fastigheter. Den nya entreprenören heter Skurgubben, och den första tiden...
Snöröjning en prioriterad fråga
Sedan den 1 november anlitar Signalisten en ny entreprenör som sköter utemiljö samt snöröjning och halkbekämpning. Initialt har det skett några incide...